seoNetShop - oprogramowanie sklepu internetowego
e-mail: biuro@mkdes.pl, tel.kom. 0 887 325 572
Wiewiórczyn, ul.Rzemieślników 1, 98-100 Łask

Najczęstsze pytania

Dlaczego E-mail systemowy sklepu powinien istnieć w obrębie serwera, na którym zainstalowany jest sklep ?
Jest to niezbędne aby zapewnić bezpieczeństwo wiadomości.
Co to są znaczniki SEO ?
Znaczniki SEO nie są widoczne na ekranie przeglądarki internetowej (za wyjątkiem znacznika "Tytuł"). Są jednak umieszczone w kodzie strony.
Pozycjonowanie stron internetowych jest dodatkową usługą świadczoną przez naszą firmę. Posiadając zaawansowaną wiedzę z tego tematu i dysponując odpowiednim zapleczem oraz wykorzystując mechanizmy SEO sklepu internetowego seoNetShop mamy szansę na wysokie pozycje naszego sklepu w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki np. Google.
Dlaczego nie mogę sam włączyć płatności elektronicznej ?
Niestety, nie jest to możliwe. Dane koszyka, użytkownika systemu płatności musimy wdrożyć do kodu sklepu. Dodatkowo przeprowadzamy testy funkcjonowania sklepu aby być pewnym poprawności działani i bezpieczeństwa transakcji w sklepie.
Forma dostawy, której koszty są uzależnione od wagi towaru nie wyświetla się.
Jeśli w koszyku znajdzie się choćby jeden towar bez podanej wagi system nie wyświetli żadnej formy dostawy, której koszty są uzależnione od wagi towaru. Dlatego prosimy o skrupulatne wypełnianie formularza dodawania towaru do sklepu.
Modułu "Promocje" lub "Nowości" lub "Polecane" nie pokazują się.
Jeśli brak produktów do wyświetlenia w module - Promocje, Nowości, Polecane - moduł zostanie ukryty.
Co znaczy, że kryteria wyszukiwania towarów możemy łączyć ?
Kryteria wyszukiwania możemy łączyć. Dodając każde kolejne kryterium wyszukiwania zawężamy/precyzujemy nasze zapytanie do określonej grupy zamówień.
Co oznacza "Trwałość danych zamawiającego" ?
Trwałość danych zamawiającego! Dane widoczne w zamówieniu nie mogą być zmienione ani przez Administratora, ani przez Klienta, nawet jeśli dokona aktualizacji danych swojego profilu w edycji swojego konta w sklepie.
Co oznacza "Trwałość danych produktu" ?
Dane produktu, nawet jeśli Administrator dokona jego edycji, w zamówieniu pozostaną niezmienne takie jakie były w dniu składania zamówienia.
Przy próbie założenia nowego konta w sklepie system komunikuje, że taki użytkownik już istnieje.
System jest tak zaprojektowany, że nie można założyć dwóch kont z identyczną nazwą użytkownika i/lub adresem email. Jest to sprawdzane przy zakładaniu i edycji konta przez Klienta, ale także Administratora sklepu.
Co to są atrybuty produktów ?
Atrybuty są to takie stałe cechy produktu, dzięki którym produkty w danej kategorii mogą być porównywane. Przykładowo dla telewizorów atrybutem będzie przekątna obrazu, np. 32 cale. Atrybuty będą nadawane produktom poprzez przyporządkowanie Grupy atrybutów do Kategorii.
Czym Atrybuty różnią się od Opcji produktu ?
Opcje produktu są dodawane w edycji produktu i mówią o cechach specyficznych danego zamówienia, np KOLOR: czerwonym zielony, ROZMIAR itp. Atrybuty natomiast to stałe cechy wszystkich produktów z danej kategorii towarów. Dodatkowo Opcje nie wpływają na cenę produktu, natomiast Atrybuty już tak. Dlatego produkty o różnych atrybutach są różnymi pozycjami ofertowymi w sklepie.
Edycja towaru.
UWAGA - każda zakładka w edycji produktu ma swój przycisk "Zastosuj". Jeśli naniesiesz zmiany w wielu zakładkach to i klikniesz na niego, to naniosą się zmiany tylko z zakładki z której wydano polecenie "Zastosuj". Inaczej jest w przypadku dodawania towaru – tutaj przycisk „Zastosuj”odnosi się do wszystkich pól.
Duplikowanie się nazw towarów.
Sklep internetowy seoNetShop pozwala dodawać identycznie nazywające się produkty. Komunikat od zduplikowaniu nazwy produktu jest wyświetlany po dodaniu nowego produktu (etap drugi).
Opcje produktu w edycji towaru.
Opcje produktu nie mają wpływu na jego cenę. Stanowią jednak cenną informację o szczególnym wyborze Klienta.

Wracając do pytania "Czym Opcje różnią się od Atrybutów" - tutaj mamy odpowiedź. Atrybuty w przeciwieństwie do Opcji wpływają na cenę konkretnego towaru z Kategorii.
Atrybuty są przyczyną zdenerwowania wielu klientów, kiedy pozornie dwa identyczne produkty, różnią się jedną literką w oznaczeniu towaru, a nigdzie nie można odnaleźć informacji co właśnie jest tą szczególną różnicą między nimi (jakim atrybutem się różnią).